KAHPELERE ÖZEL SÖZLER 2018

                                              KAHPELERE SÖZLER 



-Kahpelik bu kadar moda olmuşken adamlık mücadelesi veren herkese selam olsun.

-Çekmişim dumanı gözlerim kanlı Sofulu sokaklarında bir delikanlı kollarında desen jilet yarası oda bir kahpe hatırası.

-İhanetin telafisi, kahpeliğin bahanesi olmaz.

-Kahpeliğin okulu yok; ama mezunu çok!


-Ve demek ki; kahpe olan sadece Bizans değilmiş!
-Sana seni anlatsam kim bu kahpe dersin.
-Hayat sahte insanlar kahpe! Herkeste bir maske.
-Zehirden şifa, kahpeden vefa beklenmez.
-Ben ne kahpeler tanıdım, sözde adam özde dansözdüler!
-Aşk kutsaldır usta! Kahpe gönüllerde yuva yapmaz.
-Yere vurma hatırımı sana kahpe meydan kalır. Ahmet Kaya
-Kahpe yüreklerin silahı olmuş seni seviyorum sözü.
-Kahpelik sanat olsaydı her bir fotoğrafın ayrı bir sanat eseri olurdu.
-Sevgiler sahte, insanlar kahpe, hayatınız plan, alayınız yalan!
-Seçici olacaksın bu hayatta. Alkolün sahtesi, insanın kahpesi çarpar.
-Çocuklara sıkılan hangi kurşun kahpe değildir? Nazım Hikmet
-Benim dostluğum ağırdır reis. Yüreği kahpe olan namertler taşıyamaz.

-Sen de git istersen! Fahişe gönüllünün kahpeliği koymaz bize.
-Tilkiyi canından eden parlak postudur. İnsanı canından eden kahpe dostudur.
-Bakıyorum da en namuslu sözler, en kahpe insanların profilinde yazılı!
-Umutsuz olsa da buraya yazılan her satır, gerektiğinde kahpesine de yazılır çatır çatır.
-Fahişe gönüllerin kahpelikleri koymaz bize. Biz ölüm vuruşu yaptık hayallerimize.
-Demiştik ya hani seninle aşkımız bir film gibi; perde arkasından mı yaptın bu kahpeliği.
-Beni öldürmeyen acı bana güç verir, kahpe bir dosta mert bir düşman tercihimdir.
-Bu memleketin ne kahvesi biter ne de kahpesi. O zaman hatır kahveye. Satır kahpeye yarasın!
-Dostun kahpeliği beni şaşırtmıyor, elimi sıkarken arkamdan bıçaklaması artık acı vermiyor.
-Sana son sözümdür sevgili! Sigara ile başladığım her sözümde yaşlar biriksin senin o kahpe gözlerinde.
-Ben sön sözümü söylersem eğer, geri dönüşü yoktur. Senin gibi şerefsizlere kahpeler çoktur!
-Hayatıma virgül koydum her seferinde duraksadım. Kahpe dostlarım sağ olsun birçok kez yara aldım.
-Hakim bile sordu bu gülüşünü neye borçlusun diye. Bir kahkaha daha patlattım kahpe hayata diye.
-Şimdi sen diyeceksin ki; psikopat sen sevmeyi nereden bileceksin. Unutma ki; kahpelere de sevmeyi biz öğrettik.
-Kahpe içeriden olunca, kapı kilit tutmaz oğul. Halk içinde bozgunluk yapan haindir oğul. Dede Korkut
-Kahpe zamanın etrafında dönmekten bir hayli yorgunsun, yıkılan köprünün altındaki sular gibi durgunsun.
-Artık şaşırtmıyor dostun kahpeliği. Elimi sıkarken sapladığı bıçak nafile artık. Kışkırtamıyor beni düşman. Nazım Hikmet
-Ulan kahpe bugün hoşuna gider yarına kalmaz zoruna gider! Biz demiştik zaten kalbi atan herkese her şekilde gider!
-Kahpeliğin moda olduğu, dostların arkadan vurduğu, sevgilerin ise sahte olduğu bir dünyada, bize garip diyorlar kardeş.
-İhanetleri giyinmişsin gene. Her defasında diyorum sana bu kadar şık olmana gerek yok diye. Her halinle kahpesin.
-Gece bir başka giyer siyahını yıldızlar daha sönük olur yakamozlar başka pekguzelsozler.com  çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan.
-Nice delikanlılar gördük kolunda kız cebinde emanet arkasında sürü. Raconu kahpelik yürüyüşü sahtelik, kalbi var yüreği yok.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PARA DÜŞKÜNÜ İNSANLARA SÖZLER , KAPAK SÖZLER

YAVŞAKLARA ÖZEL SÖZLER 2018